آرشیو مهر ماه 1401

سامانه هوشمند خريد و فروش و رهن و اجاره و تهاتر، خانه و آپارتمان

معرفی کامل بازار قیصریه اصفهان 

۵ بازديد
همانطور که می دانید بازارها یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی هر شهر به حساب می آیند. امروزه هنگام سفر به هر شهر بخاطر خرید هدیه یا سوغاتی رفتن به بازار یکی از مهم ترین موارد به شمار می رود. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید به هیچ عنوان نباید بازار قیصریه اصفهان را از دست بدهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به amlak daran mag در سایت املاکداران مراجعه نمایید.

درب برقی پارکینگ و انواع آن 

۸ بازديد
درب برقی پارکینگ از بهترین ابزارهای ساخته شده برای ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره هستند. چون حتی فکر کردن به اینکه در طول روز چند بار باید درب پارکینگ را باز و بسته کنید و چه انرژی و وقتی از شما بگیرد هم آزار دهنده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به amlak daran magدر سایت املاکداران مراجعه نمایید.

11 نکته مهم برای دکوراسیون با مبل سورمه ای 

۱۱ بازديد
یک دست مبل سورمه ای کلاسیک می تواند به سادگی ظاهری جذاب به سالن نشیمن شما بدهد. در واقع مبل سورمه ای برای هر فضایی از آپارتمان هایی با سقف بلند گرفته تا فضاهای مینیمالیستی و اتاق های دنج گزینه مناسبی می باشد. با amlakdaran mag در سایت املاک داران همراه شوید تا با دکوراسیون با مبل سورمه ای آشنا شوید.

میلگرد چیست و انواع آن کدامند؟ 

۹ بازديد
میلگرد یک قطعه فلزی است که سطح مقطعی دایره ای شکل دارد که در صنایع مختلف استفاده می شود. این محصول دارای تنوع بسیار زیادی است و در بازار می توانید گزینه های متعددی از میلگرد را برای مصارف مختلف مشاهده کنید. با amlakdaran mag در سایت املاک داران همراه شوید تا بدانید میلگرد چیست و انواع آن کدامند؟

راهنمای ساخت حوضچه خانگی 

۱۱ بازديد
منظره و صدای آب حس آرامش را به حیات خلوت خانه و باغ ها می بخشد. اگر منبع طبیعی آب در ملک خود ندارید، بهتر است کمی به ساخت حوضچه خانگی خود فکر کنید. چرا که حوضچه ها می توانند به همان اندازه که زیبا هستند کاربردی نیز باشند و زیستگاهی برای حیات موجودات در منطقه شما فراهم کنند. ما در مجله املاک داران در amlakdaran.com به بررسی ساخت حوضچه خانگی می پردازیم.

لیست بهترین رستوران های جاده هراز 

۱۱ بازديد
بعد از جاده چالوس، جاده هراز معروف ترین جاده به سمت شمال کشور است. این جاده از کنار مکان هایی همچون رود هراز، جاجرود، آبعلی، امامزاده هاشم، پلور و گزنک عبور می کند. رستوران های جاده هراز بسیار زیاد هستند که با غذا و نوشیدنی های گوناگون آماده خدمت رسانی به گردشگران است. ما در مجله املاک داران در amlakdaran.com به بررسی رستوران های جاده هراز می پردازیم.

تراز کاشی و سرامیک چیست؟ 

۱۴ بازديد
همانطور که می دانید کار گذاشتن کاشی و سرامیک به تبحر زیادی نیاز دارد. زیرا هر کاشی باید به طور دقیق بر سر جای خود قرار بگیرد. در غیر این صورت تمام کاشی ها به صورت نا منظم قرار گرفته و در نهایت شکل بدی می گیرند. تراز یا همتراز کاشی یکی از وسایل ضروری برای کاشی کاری است که آشنایی با آن برای افرادی که این شغل را دارند ضروریست. پس با ما در مجله املاکداران در پلتفرم املاک داران همراه باشید.

اهرام قوم مایا؛ شگفت انگیز و پر رمز و راز 

۱۲ بازديد
شاید شما هم جزء آن دسته از افراد باشید که با تاریخ کهن جهان علاقه مند باشید. تاریخ های پر رمز و راز معمولا جذابیت بیشتری برای هه ما دارند. اهرام مایا یکی از مکان های بسیار دیدنی در جنوب مکزیک است که قدمت بالایی دارد و اشیا باستانی زیادی هم از آن کشف شده است. با ما در مجله املاکداران در پلتفرم املاک داران همراه باشید تا با هم به بررسی اهرام قوم مایا بپردازیم.

املاک داران وب سایت تخصصی املاک در کشور

۳۰ بازديد
سرمایه گذاری املاک در هیچ یک از دوره های زمانی با ضرر همراه نبوده است. پس می تواند به عنوان یکی از بازارهای مالی بسیار عالی برای سرمایه گذاری های هرچند کوچک افراد در  نظر گرفته شود.املاک داران در سیاست های جدید خود برای مجموعه، سرمایه گذاری در مناطق پرسود و پربازده را جزء خدمات ویژه خود قرار داده است.

هنر کاریزما در کسب و کار؛ رمز موفقیت مدیران 

۱۳ بازديد
به نظر شما هنر کاریزما تا چه حد می تواند بر روی موفقیت یک فرد به خصوص در جایگاه یک مدیر کمک کند؟ افراد کاریزماتیک چه ویژگی هایی دارند و چطور می توانیم این توانایی را در خودمان پرورش دهیم تا بتوانیم مدیرت بهتری بر روی کار خود داشته باشیم؟ ما در amlakdaran.com و در بخش amlakdaran mag به بررسی تاثیر هنر کاریزما در کسب و کار می پردازیم.